Tuesday 14 May 2013

IN LOVE WITH EMERALD GREEN



One of my military friends has been promoted and naturally we celebrated this event!
For the invitation to his party I wore Emerald Green - the Pantone colour of 2013. I love this bright unique colour and usually I pair it with black or white as seen here.

This time I chose neutral beige accessories and instead of a blazer which would have been kind of stiff, I took my soft Pashmina shawl which I have for many many years!

The neck bow of my blouse doesn't allow any necklace therefore I went for bigger earrings which I just recently got together with the matching bracelet.





Einige von Euch wissen, dass ich beim Militär arbeite. Nun wurde einer meiner Kollegen befördert und das wurde natürlich gefeiert! Zur Party trug ich Smaragdgrün - die Pantone Farbe des Jahres. Ich mag diesen kräftigen Farbton unheimlich gerne und kombiniere ihn meistens wie hier mit Schwarz oder Weiß.

Dieses Mal habe ich mich aber für Beige entschieden und statt eines Blazers habe ich meinen wunderbar weichen Pashminaschal mitgenommen, den ich schon viele Jahre habe.

Zur hochgeschlossene Bluse passt keine Kette, daher trage ich neue, lange Ohrringe und das dazu passene Armband.









Blouse ZARA | similar
Skirt H+M | similar
Peeptoes Varese | similar
Bag L.Credi
Earrings and Bracelet Bijou Brigitte
Pashmina old


SHARE:
© Lady of Style. All rights reserved.
Blogger templates by pipdig